woensdag 19 oktober 2011

Leuke link van recykleren

Hallo,

Aangezien ik geveld ben door de griep ben ik lekker aan het surfen op internet en op diverse blogs zag ik al een logootje van Recykleren, en nu eindelijk gekeken. Ik had al laatst mijn kledingkast al uitgezocht, maar ontbrak aan inspiratie. Maar hier zag ik toch weer leuke ideetjes voor kleren.

Intussen groeit mijn lijstje "nog te doen/willen" maar door maar af en toe kan ik ook wat doorstrepen. Mijn moeder was van het weekend jarig en heb ik een vaas ge-etst (met etch-all, een soort zuur) voor haar, ben alleen vergeten een foto te maken ervan.. maar ik vond het zo leuk om te doen dat er vast en zeker een vervolg op komt, met foto.

Groetjes
Irene

1 opmerking:

  1. Wat een leuke blog(naam)!!!
    Ik ga je volgen en wens je heeel veel beterschap; nu maar hopen dat we weer snel mooie creaties van je mogen zien!!!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen