donderdag 27 oktober 2011

nieuwe sleutelhangers gemaakt

Hallo,

Bedankt voor de leuke reacties op mijn cameraband tutorial!

Van de week weer 2 sleutelhangers gemaakt, ik vind het altijd wel leuk om te zien wat voor stofcombinaties mensen kiezen.













Gistermiddag ben ik bezig geweest met de rest van de drukknoopjes in zakjes te stoppen. Ik had ze al in mijn shop staan maar had nog niet alles geteld.
Ik had al een paar keer de vraag gehad of ik ook losse tools verkocht maar die zijn niet los te krijgen maar ze zijn gewoon met de tool van Prym te gebruiken. Misschien in de toekomst wel, ik heb een andere leverancier gevonden maar dan moet ik eerst weten of er wel vraag naar drukknopen is ;-)


















En ik heb Pinterest ontdekt! Wat is dat handig zeg, er zijn zooooveeeel leuke blogs en tutorials te vinden. Als je wilt weten wat ik allemaal tegenkom op het net, klik hier.

Creatieve groetjes
Irene

2 opmerkingen:

  1. KIJK UIT MET PINTEREST.... het is namelijk mega verslavend hahaha(ik spreek uit ervaring), maar echt super leuk en handig.
    Meestal als mensen vragen wat het is zeg ik een digitaal prikbord. En je favorieten en bladwijzers op je computer daar heb je geen foto's bij en die komen gelukkig ook niet meer zo vol te staan.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg....
    Ik heb ook een digitaal prikbord op Pinterest..

    http://pinterest.com/proudmommyof2/

    BeantwoordenVerwijderen